Warhammer 40K: Chaos Gate – Recenzie Daemonhunters: Strategia Gothic XCOM

Warhammer 40.000: Chaos Gate – Vânători de demoni, o tactică pe rând, asemănătoare cu XCOM, cu siguranță nu este subtilă. Un colon Și o liniuță! „Daemon” cu a! Exces! La fel ca emblematicii Space Marines pompați de la Games Workshop, există ceva exuberant în acest joc. De la turlele înalte ale catedralei din cartierul general al crucișătoarelor de luptă până la uriașii tăi super-soldați Grey Knight, vânători de demoni estetic este fulgerător.

La câteva minute de la începutul misiunii tutoriale, echipa mea morocănosă de patru Cavaleri Cenușii atacă prin uși blindate și într-o bârlog demonic cu încetinitorul. Un grup de subalterni zăbovesc în colț, apoi dau ordin să arunce o grenadă fraged la picioarele lor. Vederea tactică deasupra capului mărește brusc și rapid glonțul, camera admiră contururile grenadei pentru o fracțiune de secundă, înainte de a întoarce glonțul și înapoi pentru o vedere devastatoare. În aceeași tură, îi spun unui al doilea cavaler să se prăbușească într-un stâlp, răsturnându-l și distrugând un alt coven de inamici.

În lunga mea campanie împotriva forțelor Haosului, am fost martor la aceste animații rupând uși, aruncând grenade și lovind stâlpi de nenumărate ori, și totuși, după 40 de ore lungi, încă nu m-am săturat să le privesc acționând. Nu m-am săturat să mă uit la echipa mea complet îmbrăcată teleportându-mă pe o planetă într-o fulgerare. Nici nu mă plictisesc de micul meu soldat de jucărie preferat: Interceptorul. La fel ca multe dintre clasele jocului, el se concentrează pe corp la corp, dar se poate și teleporta. Funcționează ca un fel de armată unică, apărând în spatele liniilor inamice pentru a măcelări inamicii mai slabi sau ținând la distanță ținte mai mari, cu efectul de răsturnare al ciocanului Daemon (poate, de asemenea, doborî inamicii de pe stânci și în gropi, ceea ce pare puțin înșelat). cel mai bun mod posibil).

Imagine: Complex Games / Frontier Developments plc

Foarte asemanator Tactica echipamentului, vânători de demoni este o simplificare agresivă a formulei XCOM. Au dispărut șansele de a pierde un procent și, odată cu acesta, o mare parte din complexitatea serialului științifico-fantastic Firaxis.

In schimb, vânători de demoni implementează un sistem rapid de asomare și execuție, în care atacurile succesive absorb un metru, forțează un inamic să se îngenuncheze și permit o execuție corp la corp care acordă puncte de acțiune suplimentare tuturor membrilor echipei. Folosit eficient, vă puteți păstra tura aproape la nesfârșit. My Interceptor, împuternicit psihic de însoțitorul său Justicar și pompat cu biomanție Apothecary, clipește de la o execuție rapidă la alta, permițând avântului echipei să se adune în timp ce se rostogolesc și zdrobesc inamicul de sub ei ca un colos de neoprit.

În timp ce lupta de la un moment la altul este rapidă, lucrurile încep să se prelungească pe parcursul campaniei mai mari. Ca și în cazul XCOM, vânători de demoni plasează un strat strategic deasupra luptelor sale pe rând. Acest nivel vă cere să actualizați diferite secțiuni ale crucișatorului de luptă Baleful Edict, de la industria Manufactorum la căutarea Libris (cum este adesea cazul în universul Warhammer 40K, numele proprii Imperiului sunt latinizate.)

Aptitudinile Cavalerilor Gri și ecranul de inventar în Chaos Gate - Daemonhunters

Folosind harta din Strategium-ul navei tale, vei sări peste o rețea de sisteme stelare, curățând cu disperare ciumele și infestările care devastează clusterul local, ca un joc elaborat de a lovi o aluniță. vânători de demoni antagoniştii sunt Nurgles, creaturi groteşti obsedate de boli şi mutaţii, dar al căror simţ al umorului creează un contrast amuzant. La nivel micro – cu creaturi de groază corporale care încolțesc membre suplimentare – Nurgle este contrastul perfect cu cavalerii voștri cenușii. Cu toate acestea, în imaginea de ansamblu, nevoia de a lupta împotriva proliferării continue a infecțiilor în întreaga galaxie poate deveni rapid plictisitoare.

În afară de asta, multe vânători de demoni„misiunile acționează ca o umplere. Nivelurile sunt un amestec înalt până la piept de teren extrem de distructibil, construit special pentru acoperirea marinelor spațiali. Veți explora zeci de lumi pline cu nimic altceva decât cabine științifico-fantastice. Și, de asemenea, când mediile Uite diferit, din pacate Atingere aceeași. Cel mai enervant aspect este că multe misiuni te vor obliga să aștepți ca sistemele de transport ale navei tale să fie online înainte de a încheia. Dintr-o dată, o excursie rapidă de 15 minute se transformă în ceva de două ori mai lung. Repetarea tactică este, desigur, o parte integrantă a acestui gen. Dar arată deosebit de izbitor aici, unde elementele tactice sunt atât de mici și strategiile oferite par mai puțin ca bufetul vast de varietate al XCOM și mai mult ca o bază pe care să construim povestea jocului.

vânători de demoni„Se pare că campania își trage picioarele parțial pentru că povestea este atât de frumoasă. Cu alte cuvinte, lupta îndelungată și adunarea de resurse la final par un obstacol care întârzie cel mai bun atribut al jocului. Acesta este spațial gotic, picurând cu o proză purpurie adecvată asupra detaliilor sumbre birocratice și ecleziastice ale Cavalerilor Gri și a vastului și greoi lor Imperiu.

O vedere holografică a sediului crucișatorului de luptă Baleful Edict de la Poarta Chaosului - Daemonhunters

În timp ce interpretezi un comandant anonim, există trei personaje centrale în edictul condamnat: un veteran obligat, un preot tehnologic ușor uimit, atent la șoaptele „Zeului Mașină”, și un tânăr inchizitor ambițios a cărui sosire dă tonul pentru complotul. Fiecare dintre ele este superb scris, exprimat și regizat, iar fiecare dintre ele dezvăluie o cantitate surprinzătoare de nuanțe pe măsură ce Nurgle se răspândește în galaxie. Cei trei sară frumos unul peste altul pe măsură ce tensiunile la bord cresc, iar campania ta se îndreaptă spre încheierea sa epică.

vânători de demoniScrisul, povestea și personajele sunt cu ușurință cele mai bune atribute ale lui. Mă așteptam la o luptă minuțioasă pe rând, dar am ieșit întrebându-mă dacă ar trebui să citesc unul dintre multele romane legate. Cu mențiuni despre „arheotehnologie antică”, „extravaganță astropatică” și „algoritmi ruină”, este exact genul de lucruri opulente și exagerate pe care le iubesc. vânători de demoni se poate concentra doar asupra unei singure facțiuni, dar concentrându-se pe Cavalerii Gri, reușește să exploreze cu pricepere unele dintre elementele mai interesante și mai expresive ale Warhammer 40K. De la conceptele „Warp” și „Cult of the Machine” până la teme pline de corupție și erezie, acesta este cel mai bun din universul sumbru.

Deși există suficientă profunzime tactică și personalizare pentru a susține un joc, o mare parte din vânători de demoniBătăliile par vehicule care trec prin marea sa istorie, și nu invers. Pentru mulți, XCOM este atât de mult despre călătoria lungă, inclusiv eșecuri și remake-uri, cât este despre destinație. Și în timp ce eu nu cred vânători de demoni oferă același tip de valoare de reluare obsesivă, pune o bază tactică clară și electrizantă pentru estetica sa obraznică și povestea genială pe care să o calce.

Warhammer 40.000: Chaos Gate – Vânători de demoni va fi lansat pe 5 mai pe PC Windows. Jocul a fost revizuit pe PC folosind un cod de descărcare pre-lansare furnizat de Frontier Developments plc. Vox Media are parteneriate afiliate. Acestea nu afectează conținutul editorial, deși Vox Media poate câștiga comisioane pentru produsele achiziționate prin link-uri afiliate. Puteți găsi Aflați mai multe despre politica de etică a Polygon aici.